fredag 12 september 2008

TGI-thank good it's friday


Fredagar är den mysigaste dagen på hela veckan tycker jag, då har man hela helgen framför sig med familjen samlad inget stress till dagis, skolor och jobb utan bara familjemys, hmmmm och ett och annat måste förstås :-) Nu ska jag faktiskt iväg på några lyxigt avkopplande timmar med både fotvård och ansiktsbehandling, ska bli skönt att koppla av då jag inte känner mig helt okej i kroppen. TREVLIG HELG  på er (Bild tagen av Brigitte Grenfeldt på vårt bröllop) Kram Anna

4 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Åh vad lyxigt :) Vill bara önska dig och din familj en underbar helg! Kram

sand mellan tårna sa...

Vilka underbara foton, jag blev helt fast när jag kikade på alla bilder från er fotograf.... och era bilder är sååå fina.

Trevlig helg!

Kram L

Anna sa...

Prinsessan och Sand mellan tårna, tack gulliga ni, ni värmer mitt hjärta :-) Han en FAB helg, hoppas vi hörs snart igen. Kram Anna

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Lyx i vardagen är FAB♥

Njut helgen för fulla drag.

Kram