lördag 22 november 2008

Imorgon är det sista dagen!


Nu har den lyckliga turen kommit till mig, jag har startat ett samarbete med Petra som har den underbara shoppen Petrified in Pink. Nu får NI, mina läsare chansen att tävla om den underbara postern KEEP CALM AND CARRY ON i valfri färg, jag lottar ut två posters. Själv väljer jag den ROSA, den är SO ME!  Lämna en kommentar och länka till mig och Petra så är du med i tävlingen som pågår tom Söndag 23 november, kl:12.00. Lycka till, kram Anna

36 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fullkomligt ÄLSKAR de där posterna och skulle mer än gärna vilja ha en hemma jag också. Så jag vill GÄRNA vara med i tävlingen och få chansen att vinna en så här i juletider =) Jag vilja ha den i färg nr 1, den ljust grå, för den passar nog bäst hemma hos oss, sååå fin i alla färgerna dock! Kramkalas!

Snart tretti sa...

Jeg vil være med å konkurrere!!! :) De er jo så fine de posterne!

Maria sa...

Det vill jag gärna vinna, har redan varit inne o kollat på hemsidan, en svart o vit hade gjort sig bra hemma hos mig!
Länkar med bild på min blogg och håller tummarna!

Anonym sa...

Skulle gärna ha den i färgen Åska hemma!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ha ha, det kom ju inte som en överraskning att du gillade den rosa termo kannan!! Den är bara så fin, men tyvärr svår att få tag i :(

Självklart måste jag slänga mig på tävlingen & du
vet säkert vilken färg som passar denna damen bäst♥ !? Vi är ju inte ett dugg lika i färg val *lol*

Lägger upp bild & länkar

PUSS

Huset på kollen sa...

Hei, disse vil jeg være med i konkurransen om - legger ut bilde og link :)

Från koja till slott sa...

Hej! Tack så mycket för kommentaren hos mig, blir jätteglad! Vilken underbar blogg du har! Vad häftigt att självaste Brolle sjöng på ert bröllop!
Ha det bra!
Kram Pernilla

Anonym sa...

haha min make hatar Odd Mollys kläder och tycker jag kan gräva i hans farmors garderob, så skulle jag hitta liknande haha

Malin.E sa...

Jag smiter in och är med på ett hörn.
:-)

Maria sa...

Såklart jag vill prov amin tur hos dig - den här postern skulle passa på många ställen hemma hos oss. ....Jag har självklart länkat både till dig och till Petrified in Pink

Håll tummarna // Maria

Sara sa...

Åh så skoj att du har en tävling! Klart jag vill vara med!!! :-) Nr 1 eller nr 31 skulle göra sig bra hemma hos oss... :-) Hoppas att allt är bra med dig.
Självklart länkar jag till dig o Petra! Kram kram.

Ingunn sa...

Disse posterne er kjempe fine!;)Skulle gjerne hatt en sånn...hihi....

Det var så fint brudebilde av deg i profilbilde!nydelig!;)

Anna sa...

Åh jag vill vinna en sådan så jag kan ge den till en kär vän. Grått skulle passa perfekt på hennes vägg =)

www.obianna.blogspot.com

Anna

Anonym sa...

Hei. Jeg vil gjerne være med å konkurrere!! Synes de posterne er kjempe fine, og for en stresset student som meg er det viktig å huske på å ta det med ro selv i hektiske eksamenstider. :)

MammaRebecca sa...

Klart jag också vill vara med och tävla:)Jag älskar den där posterna:)Jag vill jätte gärna vinna en rosa nr 8:)i love it

Vivian sa...

Hei!
Jeg vil også være med å konkurrere. Legger ut bilde og link på min blogg:

http://hverdags-lux.blogspot.com

Ps kjempefin blogg og fine bilder fra bryllupet ditt. Det er over 4 år siden jeg giftet meg, men husker det som om det var i går :-)

*Sofia*

Resenären sa...

Posterna är underbara vill gärna vinna en sådan!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vill tävla och länkar såklart!

Therese sa...

Jag är gärna med har suktat efter en sådan poster i grå nyans nr 2 rätt länge nu...

Har länkat http://lurans.blogg.se/2008/november/keep-calm-and-carry-on.html

Anonym sa...

Jag är med! Har länkat till er båda: http://tjohalia.blogg.se/tavling/2008/november/keep-calm-and-carry-on.html

Lycklig fru sa...

Vill gärna vara med och tävla och länkar såklart i min blogg.
Mvh Sofia

Julhuset sa...

Har länkat till dig och en blå hade inte varit dumt.

Har sett din tårta hos o´holy sweet
och den var totalt ljuvlig.

Anonym sa...

Såklart jag vill vara med och ha chans på en sån underbar poster. Just nu känns ju en röd super fin eller rosa ..... anna-karin nilsson

Anonym sa...

Hej! Provar turen och hoppas att en finfin tavla landar på Orust så småningom! Länkar på!

MVH
Ann-Sofie

Barn & Inredning sa...

Hejsan!!
Jag vill gärna vara med om utlottningen av en så här fin poster,har kollat på en sådan...de är så snygga!!
Jag skulle vilja ha den svart och vita...passar toppen hemma hos mig:)

Länkar på min sida:)
Kram Malin

Mari sa...

Næmmen, her har jeg aldri vært før... Det var på tide at jeg oppdaget deg :)

Er gjerne med å konkurrerer!

Maripari

Christina sa...

Åhh! En ny blogg! Også den kule plakaten!

Jeg vil være med i konkurransen...:) Hihi..

Klem
C*

Anonym sa...

Så utrolig fin blogg du har! Og så fine bryllupsbilder! Drømte meg helt bort jeg når jeg så de.

Slenger meg med på konkurransen og drømmer om en oransje plakat!

Ha en fin dag og en god helg! :)

Marihøna sa...

Hei! Jeg er med i konkurransen! Drømmer om en grå plakat....Det er bare "so me"!
Fin blogg du har, by the way!

lenebv sa...

Flott blogg og fine posters. Jeg er med i konkurranse! ;-)

Metteflette sa...

Åh, jeg vil gjerne være med å tävla om disse flotte posterne!!!! Elsker de plakatene! Linker til deg! God helg videre :-) Klem fra Mette

Anonym sa...

Åh va fin den är, skulle jättegärna vinna en i färgen sand!
Har tyvärr ingen egen blogg att länka i än, men jag hoppas jag får vara med ändå!
Tack för en trevlig blogg!

Liza297@hotmail.com

Lady Thirty sa...

åh, den här tävlingen vill jag vara med i :)
jag tror att jag skulle vilja ha en grön om jag hade turen att vinna (no.27)

Blå-hvit samlemani sa...

Jeg vil og ha en sånn poster...

De er så kjempeflotte

Hanna sa...

Åh jag har precis sålt min i mint men jag är gärna med och tävlar om en i färgen "åska"
Länkar på min blogg.

JessicaC sa...

Jag skulle gärna vilja vinna. Har tyvärr ingen blogg, men hoppas att jag kan få detla ändå.

MVH Jessica
jessica_carlberg@hotmail.com