lördag 13 december 2008

Godnatt!

Lexington
Oh my .... vad jag har bakat, städat, tvättat och fixat inför den stundande brunchen imorgon. Maken skickade jag iväg med en lång inköpslista till mataffären, han hade att göra ;-) Jag lovar jag ska fotografera och visa här på bloggen med recept sen när allt är över ;-) just nu är jag bara så trött, väntar på det sista i ugnen, en mjuk pepparkaksgran sen blir det nog att krypa ner till övriga familjen i sängen. Kram och godnatt på er alla därute whereever you are!

6 kommentarer:

Ett skönare liv sa...

hehe de gör du rätt i ! inga dåliga presenter inte,... grattis i efterskott :D
kram nadja

HELENA SKARP sa...

Hej på dig

Vilken mysig blogg!
Hit kommer jag definitivt fler gånger.

Ha de gott/Helena

Nettan sa...

Stort grattis i efterskott! Vilken lovely presenter du fått!;-)
Lycka till med brunchen!
Kram Nettan

Anonym sa...

Frågestund på min blogg.
Kika gärna in med en fråga eller två! :)

Två systrar sa...

Halloj och stort grattis i efterskott!! Inga dåliga presenter du fick Handukarna kan man inte ha för! Lexington är ju bra så underbart! Stor kram C&M

Ludvigsdal sa...

En rigtigt God Jul till dig och de dina! kram Anette