måndag 29 december 2008

Så FAB!


Det är helt härliga nyheter att Leila Lindholm startar ett nytt magasin. Det här kan man läsa på Bonniers sida. Leila Lindholm startar sitt eget lifestyle-magasin, Leilas Country Living. Magasinets inrikting är vintage, inredning, recept och trädgård. Men det kan ju inte bli bättre, eller vad säger ni? Jag längtar till Mars :-) men innan dess, närmare bestämt 20 januari måste ni rusa och köpa Allt om bröllop nr 1 för då är det ett reportage om vårt bröllop i tidningen, ser med lika stor spänning fram mot att se och läsa om denna helt fantastiska dag i vårt liv. Ha en bra dag, kram på er. 

4 kommentarer:

Ludvigsdal sa...

Så till en tidningsmissbrukare som mig låter det toppen! Ha ett Gott Nytt År på dig så hörs vi 2009. kram Anette

Nettan sa...

Har hört denna stora nyhet! Och oj vad jag ser fram emot det! Är ett riktigt Leila fan! Å vad spännande med allt om bröllop! Måste jag absolut köpa detta nr!!
Kram Nettan

Michelle´s Passion sa...

Hej Anna!
Vad kul att jag hittade till din blogg...inte nog med att vi har bröllop i brunt och rosa gemensamt..vi gillar inredning i vitt oxå...
Önskar dig en god fortsättning och ett riktigt gott nytt år...
Kram Michelle

Brigitte Grenfeldt sa...

Jag har redan sett nya "Allt om Bröllop"! Hela 7 sidor med ert bröllop och en supersnygg layout. Ni kommer att ääääälska det!!
Kram Brigitte