måndag 26 januari 2009

So Me :-)

Design, Erika Tubbin och finns att köpa här. Kram Anna 

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så sant! : )

Anonym sa...

Nu har jag köpt allt om bröllop bara för att läsa om ditt bröllop och det var helt enkelt underbart! /MiaLisa från BG

Nettan sa...

Å vilken kul trasa! Måste jag nog införskaffa några st!
Fina bilder du visade i förra inlägget!
Läst repotaget..helt fantastiskt!!!
Kram Nettan

Aratorps Lena sa...

Den trasan är ju bara SÅ BRA! och även so me!
Vilket underbart minne att stoppa undan, ett helt magasin fyllt mer er dag! Ser ut att vara jättefina bilder!
Kram!

IKT i min vardag sa...

Vilken mysig blogg du har! Himmel vilket vackert drömbröllop ni hade! Underbara bilder. Trasan var kul...sååå sant;)

Linda:)

Anonym sa...

Svar från min Bg gästbok: Jag läser alltid din blogg, men jag är så dålig på att kommentera. *s* Ja snart smäller det och jag är super nervös.. Men det går väll över när vi sagt våra ja. ;-)Tänkte fråga, vad satte ni får lappar runt cigarrerna? Känns så tråkigt med den vanliga lappen. Vilka underbara disktrasor du hittat, jag skrattade högt när jag läste på den.

Jill Wegerup sa...

Väldigt sann. Men hellre köpa billig disktrasa och lägga extraslantarna på hög till champagne...