fredag 10 oktober 2008

Detaljer

Jag bara älskar detaljer, det gör helheten. Därför kommer här en kavalkad av detaljbilder från vårt pinkwedding i somras, och som vanligt är bilderna tagna av den underbara Brigitte Grenfeldt. Kram Anna 


Vigselprogrammen, rosa och bruna

Vita duvorna
Rosbladen



Min bukett 
Rosa skorna 
Chamagnepyramiden
Ostron till champagnen, min nya passion :-) 
Cigarrer till gästerna
Tändstickor till cigarrerna
Favors till gästerna
Dukningen
Festprogrammen, herrarna hade brunt omslag med rosa band
Lounger att sitta och mingla i
Bröllopsbakelser till gästerna 
Tårtan med vårt nya familjenamn instansat av Holysweet

8 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilka fina bilder:)Måste genast kolla in din blogg för tips och inspiration:)
Var på tryckeriet idag och fixade vigselprogram. Börjar närma sig nu:)
Kram Kristina

Anna sa...

Kristina-Novemberbröllop, vad roligt du kommer ha en helt fab bröllopsdag det blir ALLA :-) Kram och lycka till, fråga om du har ngr frågor!

"M" sa...

Gud vilka härliga bilder Anna! Superinspirerande! Får man fråga vart ni hade själva mottagningen, ser ju superhäftigt ut? Känner till Sthlm rätt väl, är född och uppvuxen i Norrtälje. Ha en riktigt trevlig helg!!

In my house sa...

Hej och tack för titten inne hos mig!!! kul, då hittade jag hit!!!

- OCH OJ ojoj,, vilka fantastiska bilder,,, ser ut som värsta paradis bröllopet... Och du va ju helt underbart vacker... JAAA, precis allt va helt magiskt fint! Och en väldans duktig fotograf!!
Tack för att jag fick kolla in detta...

Kram och ja önskar en mysig helg!!! josse

petrified in pink (Petra) sa...

Jag älskar också detaljer och även om jag är gift sedan några år så vill jag gärna höra mer om detaljer som var du köpt de söta mintaskarna och hur du gjort allt underbart! Ni hade verkligen ett helt fantastiskt bröllop, bilderna är så fina!

Gårdsromantik sa...

Härliga bilder från bröllopet.
Vilket tjusigt par och alla de där detaljerna som man drömmer om!

Kram Maud

Anonym sa...

Så mycket läckert så man baxnar ju, varför var inte jag bjuden på ert bröllop ;-) Måste ju varit fantastiskt att vara gäst, så genomtänkt och SNYGGT!!! Ha en lovely kväll! Bamsekramar

Maria sa...

Jag var gäst på detta FANTASTISKA bröllop, jag är nämligen syster till anna.....jag kommer nog aldrig få uppleva något liknade igen. Jag lovar minsta lilla detalj var genomtänkt, är så glad för er skull Anna och TACK igen för denna fantasiska dag.....

Kramar Maria