torsdag 16 oktober 2008

Drömma sig bort

Idag när det regnet strilar utanför rutan och jag huttrar härinne så drömde jag mig bort lite med hjälp av bilder från bröllopsresan, så här mina vänner får ni ett litet smakprov. Kram Anna


Stranden

Poolområdet
I badrummet, vilket mottagande ;-) 

Handdukarna vikta som svanar på hotellsängen

Ringarna 

Jag spanar in hotellområdet från terassen till vår svit 

Vårt hotell, Hilton i Hua Hin

Frun med en pina colada :-) 


Jag matar apor på apberget i Hua Hin 
Poolen i Bangkok, och makens fötter :-) 

Drink vid poolen på 4 våningen i Bangkok
Utsikt från vårt hotell i Bangkok, Hilton Millenium 

3 kommentarer:

Maria sa...

Oh sister vad härligt, har ej sett dessa bilder. Vi måste nog ha en fotokväll snart.

Kram

Unknown sa...

Guuud va underbart det ser ut!! =) Grattis till allt härligt!! =)

Sååå söt apa med..ti-hi...har alltid velat ha en apa som pippi...=) Ang pippi huset köpte jag det på Lustfyllt i Habo..har ingen aning om vart hon köpt det!! Kolla gärna och viska till mig med hi-hi... Ha en underbar dag! kramar Malin

Anonym sa...

Härligt med honeymoon:)
Vi gifte oss 10 maj i år, och åkte till Maldiverna (Kuredu Island) på honeymoon. Underbart!!
Jag väntar vårat första barn, och gillar din blogg pga blandningen bröllop/vardag/barn. Me like!!
Kramis