måndag 17 november 2008

Musik på bröllopet.






Jag fortsätter på bröllopstemat, känner mig på det humöret idag.  Vi tycker att Brolle har en helt grym sångröst och verkar vara en helt härlig kille, så vi ville att han skulle sjunga sin sång Det är hon för oss i kyrkan. Sagt och gjort, han framförde den helt fantastiskt med sådan inlevelse,  samma dag uppträdde han på Sommarkrysset. På bröllopsfesten så dansade vi inte någon klassisk bröllopsvals, utan vi körde en specialgjord koreografi i bästa Lets dance anda till Takidas Curly Sue, och den låten är så helt underbart fantastisk så jag får rysningar varje gång jag hör den. Ni kan höra den här.  Kram Anna 

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ähmen..... Nu blir jag allt lite avis...Brolle på ert bröllop!! Guuuu vad roligt! :-) Jag tycker ju att han har en härlig röst, och så är han ju väldigt snygg! (fast lite fånig frisyr) ;-) Ha det gott!! Och stort grattis till bröllopet!

Hanna sa...

Åh jag var ju bara tvungen att kolla in din sida, Tack för fina ord i min blogg!
Otroligt fina bilder. Och Brolle är ju KUNG ju =).

Vi har ju bott i Bruksvallarna, och innan vi eller jag flyttade hit så var vi turister också i flera år.
kram kram

Anonym sa...

Vad vackert det var med alla ljus/lampor i tyget!

Anonym sa...

Tack för din fina kommentar! Har kikat lite närmare på din mysiga blogg. Den ligger nu som favorit hos mig. Trevlig måndag!

Sara sa...

Återigen det är verkligen heeelt fantastiska bilder och jag är så glad att få hämta inspiration hos dig. Jag ser fram emot januarinumret, vilken otroligt häftigt grej att vara med om!! Den största dagen i ens liv(förutom barnen då) å så får man vara förevigad! KUL!!! Vi hörs igen! ;-)
KRAM!!!

Två systrar sa...

Wow...hur gör man för att få Brolle på sitt bröllop??Först skaffar man en man att giftsa sig med förstås;-))) Ni har verkligen vackra bilder. Det när ni dansar och de vackra partytälten speglar sig i din klänning är verkligen fint..Kram Influensa-Charlotte.
Jo förresten...paket tips tjejer är inte så svårt, men roliga pepparkaksformar, små burkar playdoh, pixi-böcker, jag köpte set med barbiesaker/my littleponny saker och delade upp, en liten del i varje pak. Godis på helgen. DVD film, men då fick de varsin skattkarta i paketet så de fick leta efter den gemensamma filmen...spänning i många moment!!

Malin sa...

Hej!
Oj vilket vackert bröllop ni ser ut att ha haft och ni är helt otroligt snygga båda två på bilderna. Vad kul att få uppleva en sån dag!
Lycka till i tävlingen!
Kram Malin

Anonym sa...

Vackert bröllop! Brolle är bra!