måndag 24 november 2008

Stickade surfarboots

Ugg från Brandos 
Stickade surfarbotts från Have2have
Have2have

Jag softar runt i mina Uggs med Odd Mollystrumpor i, nästan dagligen, så skönt när man inte behöver vara jobbfin och trippa runt på klack. I år är ju dom stickade som du även kan vika ner skaftet på riktigt heta. Dom finns att köpa på bl a Brandos för 1699 kr.  För dig som vill lägga lite mindre pengar har jag hittat dessa godbitar från Have2Have till det billiga priset 375 kr, finns även i svart.   Så vad väljer du spara eller slösa? Den här gången valde jag spara, har precis klickat hem dom gråstickade som ser super FAB ut. I'll keep you posted om dom är en keeper när jag fått hem dom om ca 10 dagar . Kram Anna 

4 kommentarer:

Sara sa...

Åh så läckra, de ser så sköna ut. Du får hålla oss uppdaterade om hur de nyinköpta känns! Kram kram

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Sviiiiiider att säga, men jag är nog av den slösaktiga typen...... Fast jag viskar det fram....

Njut middagen

Anna sa...

Sessan: Brukar också vara den slösaktiga fast i det här fallet såg dom så schyssta ut för att vara en "kopia" så jag ger det en chans ;-) Kram kram!

marie sa...

Hej Anna!
Vad kul att du hittade till min sida! Du visar ju massor med fina saker och vilket sagobröllop du tycks ha haft! Jag har en fråga om du vill maila mig när du har tid!
Marie minlillaveranda