måndag 17 november 2008

Smycken


Vigselring från Sörsand


Tiara från Efva Attling
Jag hade inte tiara på vårt bröllop i somras, men om man vill ha så har Efva Attling designat en FAB tiara, men smakar det så kostar det, hela 50 000 kr får man punga ut om man vill bära denna skapelse. Då skulle jag nog hellre lägga extra pengar på the ring, den du bär med dig varje dag hela livet, min helt underbara vigselring kommer från Sörsand och är gjord av guldsmed Thomas Berg och den är helt fantastisk och jag är så lycklig varje dag över min ring. Kram Anna

1 kommentar:

Sara sa...

Åh vad du är härlig som gör bröllopsinlägg... Precis vad jag behöver! :-) Tack för svaret i min blogg. Era bilder fanns med i en annons från er fotograf. Jag lusläser ju tidningarna nu så jag ser ALLT! :-) Kommer ni att vara med i nåt reportage i kommande tidning?!
Vi kommer oxå att ha ca 85 gäster. Hade gärna gjort allt och lite till om inte budgeten satt stopp. Som läget är nu så har vi en budget på ca 75', vilket jag tror vi kan få till ett bra bröllop på.
Eller jag hoppas det.
Hur hade ni gjort de där "myshörnorna" med soffor å så?! Å hur får man Brolle att spela på sitt bröllop...?! Jag bara frågar o frågar... Du får säga ifrån om d blir för mkt!!! :-)

Jag känner oxå att det där med ringen, är SÅÅÅ viktigt för mig. Trodde inte det, men efter att ha börjat titta så känner jag att det är det.
KRAM!!!